Samen 'Dancing in the Dark' doen?
This is what I want in heaven... words to become notes and conversations to be symphonies.
Tina Turner
Welkom bij Bruce. Het eerste en enige classic rock radiostation van Vlaanderen. Bij ons hoor je dag en nacht de grootste én de meeste classic rock hits. Vakkundig geselecteerd door ervaren radiomakers en muziekliefhebbers. Elk liedje is minstens vijf jaar oud. In één uur op Bruce zitten én de Stones én Coldplay én de Kreuners. Lekker non-stop, zonder storende dj-talk. Dit is hét radiostation waar Vlaanderen op zat te wachten.
Over het muziekformat van Bruce is hard nagedacht. Uit onderzoek blijkt dat het scoort onder hoger opgeleiden en de sociale klassen A (welgestelden, directeuren, hoge ambtenaren en vrije beroepen) en B1 (bovenlaagmiddengroep). Dit zijn voor adverteerders aantrekkelijke doelgroepen, aangezien dit de 'rijkste' 40% van de bevolking is. Ons format is in de eerste plaats gericht op mannen tussen de 25 en de 50 jaar. Al is het ook erg populair bij mannen in de leeftijdsgroep 50-65. Toch blijkt het ook vrouwelijke luisteraars aan te spreken. Ongeveer 25% van het luisterpubliek is vrouwelijk.
De zes voordelen van adverteren op Bruce:
1. Een duidelijke, eerder mannelijke doelgroep, die breed is (25-65 jaar). Wij bereiken ‘de leners’ (27-38 jarigen die huwen, bouwen en kinderen groot brengen), de ‘big spenders’ (38-50 jarigen die actief zijn en meestal al wat financiële zekerheid opgebouwd hebben) en de ‘genieters’ (50-60 jarigen met kinderen uit huis, huis afbetaald). De koopkrachtige 50-plussers zijn binnen onze doelgroep dus ruim vertegenwoordigd.
2. Deze doelgroep maakt een bewuste keuze voor een zender die hun favoriete muziek uitzendt, waardoor ze met een hogere intensiteit naar de radio luistert.
3. Bruce zendt maximaal 8 minuten reclame per uur uit. Dat is minder dan toegestaan. Fijn voor de luisteraars én adverteerders.
4. Wij combineren een reclamecampagne op de radio met extra vermeldingen op onze facebookpagina. Je wordt gehoord én gezien.
5. Onze pakketten zijn betaalbaar. Meer zelfs: je adverteert in héél Vlaanderen in een voor jou relevante doelgroep voor de prijs van een lokale advertentie.
6. En last but not least: radio leeft, zelfs na meer dan honderd jaar! In Vlaanderen luistert 80% van de bevolking dagelijks naar de radio. Gemiddeld luisteren we 4,5 uur per dag. 93% van de luisteraars blijft luisteren tijdens een reclameblok en gemiddeld verdienen radioadverteerders hun investering 7,7 keer terug.
We hebben niets te verbergen. Dit zijn onze luistercijfers van de afgelopen maand:
november 2024
Benieuwd naar onze superinteressante tarieven ter kennismaking? Download HIER onze brochure. Een radiocampagne opstarten? Vul onderstaand formulier in en binnen de werkdag heb je een reactie terug!
Over het muziekformat van Bruce is hard nagedacht. Uit onderzoek blijkt dat het scoort onder hoger opgeleiden en de sociale klassen A (welgestelden, directeuren, hoge ambtenaren en vrije beroepen) en B1 (bovenlaagmiddengroep). Dit zijn voor adverteerders aantrekkelijke doelgroepen, aangezien dit de 'rijkste' 40% van de bevolking is. Ons format is in de eerste plaats gericht op mannen tussen de 25 en de 50 jaar. Al is het ook erg populair bij mannen in de leeftijdsgroep 50-65. Toch blijkt het ook vrouwelijke luisteraars aan te spreken. Ongeveer 25% van het luisterpubliek is vrouwelijk.
De zes voordelen van adverteren op Bruce:
1. Een duidelijke, eerder mannelijke doelgroep, die breed is (25-65 jaar). Wij bereiken ‘de leners’ (27-38 jarigen die huwen, bouwen en kinderen groot brengen), de ‘big spenders’ (38-50 jarigen die actief zijn en meestal al wat financiële zekerheid opgebouwd hebben) en de ‘genieters’ (50-60 jarigen met kinderen uit huis, huis afbetaald). De koopkrachtige 50-plussers zijn binnen onze doelgroep dus ruim vertegenwoordigd.
2. Deze doelgroep maakt een bewuste keuze voor een zender die hun favoriete muziek uitzendt, waardoor ze met een hogere intensiteit naar de radio luistert.
3. Bruce zendt maximaal 8 minuten reclame per uur uit. Dat is minder dan toegestaan. Fijn voor de luisteraars én adverteerders.
4. Wij combineren een reclamecampagne op de radio met extra vermeldingen op onze facebookpagina. Je wordt gehoord én gezien.
5. Onze pakketten zijn betaalbaar. Meer zelfs: je adverteert in héél Vlaanderen in een voor jou relevante doelgroep voor de prijs van een lokale advertentie.
6. En last but not least: radio leeft, zelfs na meer dan honderd jaar! In Vlaanderen luistert 80% van de bevolking dagelijks naar de radio. Gemiddeld luisteren we 4,5 uur per dag. 93% van de luisteraars blijft luisteren tijdens een reclameblok en gemiddeld verdienen radioadverteerders hun investering 7,7 keer terug.
We hebben niets te verbergen. Dit zijn onze luistercijfers van de afgelopen maand:
november 2024
- tune-ins: 268.281
- unieke luisteraars: 124.331
- gemiddelde luisterduur: 2u59min
Benieuwd naar onze superinteressante tarieven ter kennismaking? Download HIER onze brochure. Een radiocampagne opstarten? Vul onderstaand formulier in en binnen de werkdag heb je een reactie terug!